Pagaliau Google patvirtino gandus apie tai, kad ji nusipirko Admeld kompaniją, padedančią internetiniams puslapiams užsidirbti iš reklamos.
Pirkimo sutartis paskelbta pirmadienį. Ji dar labiau sustiprins Google, parduodančios daugiausiai reklamos internete, įtaką šioje srityje. Spėjama, kad kompanijos pajamos iš reklamos šiemet sieks 30 mlrd. USD. Tai yra daugiau negu iš reklamos uždirba visa spaudos pramonė. Būtent dėl to šis sąlyginai smulkus sandoris sulaukė tokio didelio dėmesio.
Kadangi sandorio finansinės sąlygos nebuvo atskleistos, galima spręsti, kad Google nesumokėjo sumos, kuri finansiniame pasaulyje būtų laikoma labai reikšminga.
Admeld kompanija įkurta prieš trejus metus. Šiuo metu joje dirba apie 100 darbuotojų pagrindinėje būstinėje Niujorke ir filialuose San Franciske, Londone bei Toronte.
Admeld daugiausiai užsiima firminių ženklų reklama, paprastai naudojant logotipus ir panašius vaizdinius. Šis reklamos būdas vadinamas vaizdo reklama (display advertising).
Į šią nišą Google įžengė 2008 m. už 3.2 mlrd. USD nusipirkusi DoubleClick kompaniją. Pasak JAV federalinės prekybos komisijos, šis pirkinys vis dar yra stambiausias per 13 Google gyvavimo metų. Tyrimų kompanijos IDC duomenimis, per pirmus tris metų mėnesius Google aplenkė iki tol DISPLAY ADVERTISMENT lyderiavusią Yahoo. Pirmąjį metų ketvirtį Google priklausė 14,7% rinkos dalis (Yahoo ir Facebook rinkos dalys atitinkamai siekė 12,3% ir 8,8%).
„Kartu su Admeld norime vaizdo reklamą supaprastinti, padidinti jos veiksmingumą ir pelningumą“, – sakė Google viceprezidentas Nealas Mohanas.
Admeld padeda puslapių kūrėjams surasti būdų, kaip kuo veiksmingiau panaudoti puslapyje reklamai skirtą vietą. Tarp jos klientų yra tokios kompanijos kaip NewsCorp., IAC/InterActiveCorp., Thomson Reuter Corp.
Nuo 2009 m. Google nupirko daugiau kaip 60 kompanijų, išleisdama šiam tikslui daugiau kaip 2.6 mlrd. USD.